Adatum part of Pegamento group

‘Adatum ICT & Telecom is part of the Pegamento group. All companies within the group are independent businesses using their own name. They offer a wide range of expertise in the field of telephony and ICT solutions.’

IP Businessmanager®

The IP Businessmanager® is license free and belongs to the latest generation of VoIP telephony systems. Voice over Internet Protocol (VoIP), calling over the internet is becoming an attractive proposition to organizations, both in terms of cost savings and functionality. The IP Businessmanager® differs from other telephony solutions because you do not need to pay additional fees for the number of users or functionalities. The IP Businessmanager® gives you complete management control of your telephony system and offers you unprecedented freedom and unlimited possibilities. The IP Businessmanager® is currently operational in over 50 countries.

 

 

Pegamento

Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA) en Artificial Intelligence (AI) in klantcontact. De oplossingen van Pegamento zijn gebruiksvriendelijk, zorgen voor meer klantinzicht, zijn snel inzetbaar, hebben een korte terugverdientijd en sluiten naadloos aan op uw huidige systemen. Wie veel met klanten communiceert heeft baat bij één centrale bron van kennis. Pegamento levert een online kennisbank, die zowel voor intern als extern gebruik beschikbaar is. Vaak is de kennis in organisaties versnipperd en zijn serviceteams op zoek naar goede antwoorden. De oplossing is één centrale kennisbank.

 

Cloud Contact

Cloud Contact provides contact centre solutions with very affordable access. Cloud Contact is fully cloud-enabled and allows you to manage your omnichannel interactions in an intelligent and simple way. The service processes and distributes customer contacts to the right department in your organization and it fully supports your omnichannel service strategy. With the help of Cloud Contact you can communicate with your customers by phone, email, proactive chat, WhatsApp, Facebook Messenger, Facebook Wall, Twitter, Instagram, YouTube and Lithium. In addition, Cloud Contact also seamlessly integrates with Salesforce, Microsoft Dynamics, Skype for Business, Pegasystems, Zendesk and Oracle RightNow.

 

 

 

 

 

Dialapplet

Met de DialApplet-callcenter software kunt u de outbound en inbound campagnes van uw callcenter effectief beheren. De callcenter-software helpt u om uw activiteiten productief en winstgevend te maken, alsmede de ervaring van uw klanten te verbeteren. DialApplet maakt een integraal beheer van uw werkplek in realtime mogelijk, waardoor analyse en diagnose van de huidige status direct beschikbaar is is. Dankzij deze tool kunt u snel handelen in geval van mogelijke tekortkomingen in een campagne.

Apptime

Apptime is de mobiele app voor professionals in klantcontact, die speciaal ontwikkeld is om uw medewerkers efficiënt en eenduidig te motiveren, informeren en erkenning te geven. Apptime wordt gekoppeld met uw bestaande systemen en brengt informatie overzichtelijk samen. Zo beschikken uw medewerkers altijd over actuele roosterinformatie, nieuws en rapportages. En kunnen ze eenvoudig onderling diensten ruilen.

 

 

Britannica

Wie veel met klanten communiceert heeft baat bij één centrale bron van kennis. Britannica is een online kennisbank, die zowel voor intern als extern gebruik beschikbaar is. Goede, en vooral juiste kennis die direct beschikbaar is, wordt steeds belangrijker in een kennisintensieve economie. Bij het aankoopproces van informeren, beslissen en uiteindelijk kopen, verwachten klanten bij specifieke vragen passende antwoorden. Daarnaast draait het om consistente distributie van de kennis en het waarborgen van hoogwaardige antwoorden. Met de kennisbank van Britannica levert u een betere klantenservice en bespaart u tijd en energie.