Adatum en de kracht van samenwerken

‘Adatum ICT & Telecom is de leverancier van het IP Businessmanager® VoIP telefonieplatform en werkt samen met diverse partners en gezamenlijk bieden zij een breed scala aan innovatieve communicatie oplossingen op het gebied van telefonie en ICT.’

IP Businessmanager®

De IP Businessmanager® is licentievrij en behoort tot de nieuwste generatie van VoIP telefoniesystemen. Voice over IP (VoIP), bellen over internet, is voor elke organisatie interessant, zowel kostentechnisch als functioneel. De IP Businessmanager® onderscheidt zich van andere telefonie oplossingen, omdat u niet betaalt voor het aantal gebruikers of functionaliteiten. De IP Businessmanager® geeft u grip op uw telefonie en biedt u ongekende vrijheid en onbegrensde mogelijkheden. De IP Businessmanager® is momenteel operationeel in meer dan 50 landen.

 

 

Pegamento

Pegamento is specialist op het gebied van Robotic Process Automation (RPA) en Artificial Intelligence (AI) in klantcontact. De oplossingen van Pegamento zijn gebruiksvriendelijk, zorgen voor meer klantinzicht, zijn snel inzetbaar, hebben een korte terugverdientijd en sluiten naadloos aan op uw huidige systemen. Wie veel met klanten communiceert heeft baat bij één centrale bron van kennis. Pegamento levert een online kennisbank, die zowel voor intern als extern gebruik beschikbaar is. Vaak is de kennis in organisaties versnipperd en zijn serviceteams op zoek naar goede antwoorden. De oplossing is één centrale kennisbank.

 

Cloud Contact

Cloud Contact levert contact center oplossingen, waarbij u nooit te veel betaalt voor uw bereikbaarheid. Cloud Contact is volledig cloud-enabled en stelt u in staat uw omnichannel-interacties op een intelligente, eenvoudige manier te beheren. Het is een dienst die klantcontacten verwerkt en distribueert naar de juiste personen in uw organisatie en die uw omnichannel-servicestrategie volledig ondersteunt. Met behulp van Cloud Contact kunt u communiceren met uw klanten via telefonie, e-mail, pro-active chat, WhatsApp, Facebook Messenger, Facebook Wall, Twitter, Instagram, YouTube en Lithium. Daarnaast integreert Cloud Contact ook naadloos met Salesforce, Microsoft Dynamics, Skype for Business, Pegasystems, Zendesk en Oracle RightNow.

 

 

 

 

 

Dialapplet

Met de DialApplet-callcenter software kunt u de outbound en inbound campagnes van uw callcenter effectief beheren. De callcenter-software helpt u om uw activiteiten productief en winstgevend te maken, alsmede de ervaring van uw klanten te verbeteren. DialApplet maakt een integraal beheer van uw werkplek in realtime mogelijk, waardoor analyse en diagnose van de huidige status direct beschikbaar is is. Dankzij deze tool kunt u snel handelen in geval van mogelijke tekortkomingen in een campagne.

Apptime

Apptime is de mobiele app voor professionals in klantcontact, die speciaal ontwikkeld is om uw medewerkers efficiënt en eenduidig te motiveren, informeren en erkenning te geven. Apptime wordt gekoppeld met uw bestaande systemen en brengt informatie overzichtelijk samen. Zo beschikken uw medewerkers altijd over actuele roosterinformatie, nieuws en rapportages. En kunnen ze eenvoudig onderling diensten ruilen.

 

 

Britannica

Wie veel met klanten communiceert heeft baat bij één centrale bron van kennis. Britannica is een online kennisbank, die zowel voor intern als extern gebruik beschikbaar is. Goede, en vooral juiste kennis die direct beschikbaar is, wordt steeds belangrijker in een kennisintensieve economie. Bij het aankoopproces van informeren, beslissen en uiteindelijk kopen, verwachten klanten bij specifieke vragen passende antwoorden. Daarnaast draait het om consistente distributie van de kennis en het waarborgen van hoogwaardige antwoorden. Met de kennisbank van Britannica levert u een betere klantenservice en bespaart u tijd en energie.